Κατηγορία Μ (Military=Στρατιωτικά) | Τύπος Οχήματος |
Μ 10 | ΕΙΔΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ |
Μ 10-1 | BL – 1 Φορτωτής Βομβών |
Μ 10-2 | ΑΤΤ – II Ρυμουλκό Αεροσκαφών |
Το BL-1 είναι ένα αυτοκινούμενο όχημα που έχει σχεδιαστεί για την μεταφορά και φόρτωση βομβών (weapons) και εφοδίων στα μαχητικά αεροσκάφη. Το ΒL-1 μπορεί να μεταφέρει και να φορτώσει με ασφάλεια φορτίο μέχρι 2300 kg επιτρέποντας την διαχείριση των περισσοτέρων τύπων πυρομαχικών αεροσκαφών με ένα μόνο όχημα. Το όχημα διαθέτει κινητήρα ισχύος 30ΗΡ υδρόψυκτο πετρελαίου με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα των λειτουργιών του οχήματος. Όταν το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία χωρίς φορτίο, ο κινητήρας αυτόματα τίθεται σε χαμηλή ταχύτητα – στροφές, ώστε να είναι αθόρυβη η λειτουργία του. Το όχημα είναι ιδιαίτερα ευέλικτο εξαιτίας της πολύ μικρής ακτίνας στροφής που επιτυγχάνεται με το σύστημα περιστροφής και των 4 τροχών του. Η εξαιρετική ευελιξία του δεν του επιτρέπει μόνο την λειτουργία του σε στενούς χώρους υποστέγων αλλά συμπτύσσει ιδιαίτερα τους χρόνους φόρτωσης. Διάφορα συστήματα ασφάλειας παρέχουν προστασία στον χειριστή, στο όχημα και στο αεροσκάφος όπως:
Το τραπέζι του BL-1 ακολουθεί τις προδιαγραφές των Αμερικάνικων USAF για βάσεις προσαρμογής βομβών διαφόρων τύπων. Επιπρόσθετα η PDI/BL προσφέρει μοναδικό τηλεσκοπικό προσαρμογέα για MER και TER και προσαρμογέα για καθοδηγούμενους πυραύλους με κάτω φτερά. Το BL-1 ενσωματώνει σύγχρονη μοναδική τεχνολογία που προστατεύεται με πατέντες τόσο στο όχημα όσο και στους προσαρμογείς.
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Δυνατότητα τραπεζιού ……… 5000 lbs / 2300 kg Δυνατότητα βραχιόνων ……… 2000 lbs / 900 kg Βάρος ……… 4850 lbs / 2200 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Ανύψωση στο τραπέζι, min ……… 7” / 179 mm Ανύψωση στο τραπέζι, max ……… 77.8” / 1976 mm Ανύψωση στους βραχίονες, min ……… 2” / 50 mm Ανύψωση στους βραχίονες, max … 73” / 1856 mm Χρόνος ανύψωσης ……… 10 sec
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΟΥ Βαθμός κλίσης ……… 5 deg Πλαϊνή περιστροφή ……… 5 deg Οριζόντια περιστροφή ……… 360 deg Κατά μήκος κίνηση ……… ±2.3” / ±60 mm Πλευρικά ……… ±2.3” / ±60 mm
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ Πίεση συστήματος ανύψωσης ……… 160 bar Πίεση συστήματος οδήγησης ……… 140 bar
| ΚΙΝΗΣΗ Μεγ. Ταχύτητα χωρίς φορτίο … 12.4 m/h / 20 km/h Μεγ. Ταχύτητα με φορτίο ……… 6.2 m/h / 10 km/h Μεγ. Κλίση χωρίς φορτίο ……… 20% Μεγ. Κλίση με φορτίο ……… 10% Πλαϊνή Κλίση ……… 8% Απόσταση φρεναρίσματος χωρίς φορτίο ……… 5.9’ / 1.8 m Απόσταση φρεναρίσματος με φορτίο … 11.8’ / 3.5 m Ακτίνα περιστροφής ……… 127” / 3226 mm Ακτίνα περιστροφής (minimum) ……… 58” / 1473 mm Πλάτος (Εμπρός) ……… 41” / 1041 mm Πλάτος (Πίσω) ……… 44” / 1124 mm Μεταξόνιο ……… 75” / 1910 mm Δύναμη ανύψωσης ……… 2866 lbsf / 1300 kgf Σύστημα τιμονιού ……… Αυτόματο υδραυλική οδήγηση 4 τροχών Φρένα ……… Dual caliper disk Κιβώτιο ταχυτήτων ……… hydrostatic automotive controlled Ελαστικά ……… 16x6-8 18 ply
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Αρ. Μοντέλου ……… Perkins 403c-15G Ισχύς ……… 22 kw @ 2500RPM Ψύξη ……… Υδρόψυκτο Κιβυκά ……… 1.496 litter
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 12 Volt Σύστημα |
Το ΑΤΤ-ΙΙ ρυμουλκό αεροσκαφών είναι ένα όχημα που σχεδιάστηκε για την ανύψωση και σταθερή περιστροφή κατά την ρυμούλκηση αεροσκαφών. Το ΑΤΤ-ΙΙ μπορεί με ασφάλεια να έλξει αεροσκάφος βάρους μέχρι 40 τόνους. Το όχημα συγκρατεί και ανυψώνει τον εμπρόσθιο τροχό του αεροσκάφους και στην συνέχεια έλκει το αεροσκάφος. Το ΑΤΤ-ΙΙ παρέχει εξαιρετική ευελιξία κίνησης σε κλειστούς χώρους αποθήκευσης παρέχοντας ουσιαστικά μηδενική ακτίνα στροφής ως προς τον άξονα του σημείου ανύψωσης. Το όχημα διαθέτει ισχυρό πετρελαιοκινητήρα 48ΗΡ με υδροστατικό σύστημα διεύθυνσης. Το ΑΤΤ-ΙΙ χρησιμοποιείται αποτελεσματικά από αεροπορικές δυνάμεις διαφόρων χωρών περισσότερο από 15 χρόνια.
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Ικανότητα ανύψωσης ……… 15,400 lbf / 7000 kgf Βάρος ……… 7280 lb / 3300 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Μέγιστη απόσταση μεταξύ των ανυψωτικών βραχιόνων ……… 31.5” / 800 mm Ελάχιστο ύψος ανύψωσης (*) ……… 2” / 50 mm Μέγιστο ύψος ανύψωσης ……… 11.8” / 300 mm Μέγιστη γωνία παλινδρόμησης ……… 17.5 deg
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Πίεση συστήματος ανύψωσης………2300 PSI / 160 bar
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 12 Volt Σύστημα
| ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ Μέγιστη ταχύτητα κίνησης ……… 6 mph / 10 km/h Μέγιστη κλίση ……… 7% Ακτίνα Στροφής (total swing clear)………134” / 3400 mm Ακτίνα Στροφής (Nose landing Gear)………0 mm Πλάτος ……… 86” / 2180 mm Μεταξόνιο ……… 108” / 2750 mm Δύναμη Έλξης με φορτίο ……… 14,300 lbf / 6500 kgf Σύστημα διεύθυνσης ……… Υδροστατική οδήγηση 2 τροχών Φρένα ……… Φρένο στάθμευσης που απελευθερώνεται υδραυλικά Τροχοί εμπρός ……… 425x260 πέλμα έλξης Vulkollen
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Αρ. Μοντέλου ……… Isuzu 4LE2PW10 (4 cyl. Diesel) Καύσιμα ………Jet Fuel Συμβατό Επιδόσεις ……… 48HP @ 2500RPM Σύστημα ψύξης ……… Υδρόψυξη Κυβισμός………0.58 gl / 2.2 litter |
Λεωφορεία |
Οχήματα Παντοδαπού Εδάφους Mercedes 1 1/4t |
Ειδικά Οχήματα |
Μικρά Φορτηγά |
Μικτά Φορτηγά Γενικής Χρήσης |
Τεθωρακισμένα |
Οχήματα Παντοδαπού Εδάφους Mercedes 1/4t |